WWW.ZEBER.SK – OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU A REKLAMAČNÝ PORIADOK

1. Prevádzkovateľ

1.1. Prevádzkovateľom internetového obchodu www.zeber.sk je firma POHAN s.r.o., so sídlom Medvecké 36, 935 41 Plavé Vozokany, IČO: 50281411.

2. Registrácia v internetovom obchode

2.1. Pri prvom nákupe v internetovom obchode je možné vyplniť registračný formulár, ktorý obsahuje rovnaké údaje ako pre vyplnenie Vašej objednávky. O vytvorení účtu budete informovaný e-mailom, ktorý obsahuje Vaše užívateľské meno a heslo. Novovytvorený účet je potrebné aktivovať kliknutím na zaslaný link. Pridelené heslo si môžete zmeniť v sekcii Vaše údaje.
2.2. V prípade, ak si budete priať tovar poslať poštou, bude tovar poslaný na adresu zadanú pri registrácii. Ak chcete aby bol tovar doručený na inú adresu, zadajte ju ako „Dodaciu adresu“.
2.3. Registrácia v internetovom obchode musí obsahovať pravdivé údaje potrebné pre vybavenie objednávky.

3. Ceny

3.1. Všetky ceny tovaru a služieb uvádzané v internetovom obchode www.zeber.sk sú uvedené s DPH.
3.2. Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch produktu alebo do vypredania zásob.
3.3. K cene tovaru sa pripočítava poštovné podľa druhu a formy zásielky.

4. Objednávanie tovaru

4.1. Vyberte kategóriu tovaru, ktorý chcete nakupovať.
Kliknite myšou na box s vybraným tovarom, ak je to potrebné vyberte veľkosť alebo iný parameter tovaru a kliknite na „Kúpiť“. Tovar bude vložený do virtuálneho nákupného košíka.
Ak chcete pokračovať v nákupe, kliknite na možnosť „Pokračovať v nakupovaní“. Ak chcete nákup uzavrieť, zvoľte možnosť „Zaplatiť“.
Vyberte spôsob dopravy a spôsob platby a skontrolujte dodaciu adresu.
Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Ak ste sa zaregistrovali do zákazníckej sekcie, bude Vaša objednávka archivovaná v sekcii Vaše údaje, do ktorej budete mať prístup len Vy, po prihlásení. Ak potvrdzovací e-mail nedostanete, kontaktujte nás e-mailom: zeber.eshop@gmail.com

5. Spôsob dodania tovaru a dodacie lehoty

5.1. Tovar posielame kuriérskou službou, poštou alebo do Zásielkovne (Packeta). Aktuálnu ponuku spôsobov dopravy môže prevádzkovateľ upravovať podľa momentálnych možností a potrieb.
5.2. Tovary, ktoré sú skladom, sú spravidla odosielané do dvoch pracovných dní od objednania (pri platbe dobierkou), resp. od zaplatenia (pri platbe vopred na účet). Tovary, ktoré nie sú skladom, majú dodaciu lehotu väčšinou do 14 dní. K tejto dobe treba pripočítať 1-3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie tovaru na zadanú adresu. Lehoty dodávky ručných výšiviek vyplývajú výhradne z aktuálneho počtu objednávok v rade pred konkrétnou objednávkou.
Vo výnimočných prípadoch, keď tovar nie je možné dodať v bežných dodacích lehotách, sa termín dodania určí individuálne po dohode so zákazníkom.
5.3. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky nebolo doručené ani do 4 dní po našom e-maili o expedícii, kontaktujte nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.
5.4. O prijatí objednávky, o prijatí platby, o zaslaní zásielky, resp. o pripravenosti tovaru na osobný odber budete informovaný e-mailovými správami alebo telefonicky. Stav vybavenia Vašej objednávky si môžete kontrolovať v sekcii Vaše údaje, ak ste sa zaregistrovali v systéme.

6. Spôsob platby

6.1.1. Dobierka – cena za platbu dobierkou je 2 €.
6.1.2. Prevodný príkaz na základe podkladu k platbe – bez poplatku. Podklad k platbe sa nachádza v potvrdení o objednávke, ktoré Vám príde na zadanú e-mailovú adresu bezprostredne po potvrdení objednávky.
6.1.3. Platba v hotovosti – bez poplatku.
6.1.4. Platba platobnou kartou cez B-Payment – bez poplatku.
6.2. Faktúru ako daňový doklad obdrží zákazník v elektronickej forme v e-maili, ktorý zasielame automaticky pri odoslaní zásielky. Na vyžiadanie pošleme spolu s tovarom faktúru v papierovej forme. Faktúru v papierovej forme je potrebné si vyžiadať pred odoslaním zásielky. Ako samostatnú zásielku faktúru neposielame.

7. Poštovné

7.1. K cene tovarov sa pripočítava poštovné.
7.2. Výška poštovného závisí od hmotnosti tovaru a systém ju počíta automaticky.

8. Záručná doba a reklamácia tovaru

8.1. Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.
8.2. POHAN s.r.o. nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa. Viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) odporúčame nepreberať.
8.3. Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, prosím kontaktujte nás e-mailom na adresu zeber.eshop@gmail.com alebo telefonicky v pracovné dni od 9:00 do 17:00 na +421 948 091 647. Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite, na adresu POHAN s.r.o., Štefánikova trieda 27/43, 949 01 Nitra, prípadne doručte osobne do našej kamennej predajne. Termín osobnej návštevy je potrebné si vopred dohodnúť.  Odporúčame tovar zaslať ako doporučenú zásielku s potvrdením o odoslaní zásielky. Tovar na reklamáciu neposielať dobierkou.
8.4. Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na postupe pri riešení reklamácie. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamácie.

9. Stornovanie objednávky

9.1. Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás o tom informujte a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili.
9.2. Vyhradzujeme si právo stornovať objednávku na tovar, ktorý už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania, pokiaľ nepríde k dohode o náhradnom plnení. O stornovaní objednávky informujeme telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú finančné prostriedky vrátené do 10 pracovných dní na účet, z ktorého prišli, pokiaľ sa nedohodneme inak.

10. Odstúpenie od zmluvy – vrátenie tovaru

10.1. Tovar zakúpený v internetovom obchode na www.zeber.sk môže zákazník bez udania dôvodu vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom – formulár na stiahnutie TU). Toto právo vyplýva z § 7 ods.1 písm. a) Zákona č. 102/2014 Z.z. Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné.
10.2. Podľa predpisu č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, metráž odstrihnutá v objednanom množstve je považovaná za výrobok zhotovený na mieru, a preto nie je možné bezdôvodné vrátenie. 
10.3. Výrobok zhotovený na mieru nie je možné bezdôvodne vrátiť. Za výrobok zhotovený na mieru sa považuje aj štandardný tovar, upravený na prianie zákazníka (skrátenie, vyšívanie, potlač a pod.)
10.4. Tovar je nutné zaslať na adresu POHAN s.r.o., Štefánikova 43, 949 01 Nitra, prípadne doručiť osobne. Odporúčame tovar zaslať ako doporučenú zásielku. Tovar neposielať na dobierku. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze vrátime najneskôr do 14 dní po preukázateľnom odstúpení od zmluvy, na účet, z ktorého prišli, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.
10.5. V prípade neoprávneného vrátenia tovaru, bude tento tovar vrátený kupujúcemu na jeho náklady.

11. Alternatívne riešenie sporov

11.1. Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom na zeber.eshop@gmail.com, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamnietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alterntívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona č.391/2015Z.z. Návrh môže kupujúci podať spôsobom určeným podľa §12 zákona č.391/2015Z.z.
11.2. Kupujúci môže podať sťažnosť aj prostredníctvom paltformy alternetívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná on-line na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
11.3. Alternetívne riešenie sporov môže využiť len kupujúci – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternetívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi kupujúcim a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje hodnotu 20,-€. Subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie alterntívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5,-€.

12. Ochrana osobných údajov

12.1. Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje kupujúceho výlučne na plnenie svojich záväzkov voči zákazníkovi, a to hlavne pri vystavení faktúry, kontaktovaní kupujúceho v súvislosti s vybavovaním jeho objednávky a doručení objednaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za to, že osobné údaje kupujúceho nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru).
12.2. Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje kupujúceho v tomto rozsahu:
ak je kupujúci fyzickou osobou oznámi dodávateľovi krstné meno, priezvisko, e-mailovú adresu, názov firmy, fakturačnú adresu, adresu dodania, kontaktné telefónne číslo; ak je kupujúci právnickou osobou alebo živnostníkom oznámi dodávateľovi svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
12.3. Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle ust. §  11 ods. 1 zákona, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách ponúkaných tovarov. Kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci o splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.
12.4. Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených dodávateľom. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené ani poskytnuté tretej strane.
12.5. Internetový obchod www.zeber.sk si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (hackerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

13. Orgán dozoru

13.1. Činnosť prevádzkovateľa internetového obchodu www.zeber.sk podlieha orgánu dozoru, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, so sídlom Staničná 9, 950 50 Nitra 1.

www.zeber.sk

Obchodné podmienky sú platné od 11.11.2024 do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.